Saturday, December 29, 2007

מכתב תודה


"...מה שרציתי בעצם, זה להודות לך מכל הלב על כל הזמן שהקדשת לי, על החום והתמיכה האינסופית, על הגב הזה שמה שלא יהיה יש למי לפנות ויש מי שידריך... על זה שחזרה לי התחושה, המון בזכותך, שיש לי אותי והכל יהיה בסדר, שנזכרתי בכלל מי אני וכמה מצוינת ונחמדה אני יכולה להיות...
העולם חזר לחייך אליי למרות הקשיים והמכשולים, ב"אני הפנימי" שלי הכל בשליטה והכל עוד ישתפר.
אני יודעת שמה שעשית עבורי הוא הרבה מעבר לאימון ואני מעריכה ואוהבת אותך על זה עד בלי די, אני בהחלט יכולה להגיד היום שעל אף שרק התחלתי בתהליך האימון השיפור ניכר מאוד, במיוחד בתחושה הטובה ובחיבור במחודש שלי עם עצמי. אני מרגישה שעוד לא מיציתי את היריעה הרחבה הזו שהאימון יכול לפתוח בפני...
בכל מקרה רציתי לומר שוב תודה, אי אפשר להעביר בכלל במילים את התודה שאני מוקירה לך ומאחלת לך את כל הטוב שהיקום יכול להציע לך... אוהבת מאוד"
האם אפשר למצוא איזון בין קריירה לחיי משפחה וזוגיות? האם ביטחון עצמי הוא דבר שנולדים איתו או שניתן להתאמן ולרכוש אותו, האם בגילי המופלג אוכל לעשות שינויים דרסטיים במערכות יחסים שאני מנהל/ת? והאם יש דרך למצוא כוחות ותעצומות נפש על מנת שנוכל לעזור לעצמנו תהיה אשר תהיה הדילמה שלנו...?
אימון אישי הינו דלת שונה ומיוחדת לאיכות חיים גבוהה יותר. אני מאמנת לתקשורת טובה יותר עם הסובבים אותנו אך בעיקר עם עצמנו ,על פי ניסיוני זוהי דרך להתקרב אל התוצאות להן אנו מייחלים.
לחיות זו התרגשות וזה קושי, זו אהבה ולעיתים כעס, זה עליות ומורדות – אך מפעם לפעם זה לבכות מרוב אושר.
יש מה לעשות, יש פתרונות לחלק מהקשיים בעיקר יש מי שיקשיב לכם.
אימון זו דרך חיים שלא חוסכת מאיתנו התנסויות ולא מונעת אותנו מליפול כי אם מאמנת אותנו לחיות למרות, ליד ולצד הקשיים ועדיין למצוא את חדוות החיים, את השמחה והאור , את הרגישות והצחוק.
זה הזמן להרים את הטלפון לקביעת פגישת הכירות ללא עלות






לקבלת הצעה לפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני בתפוצה ארצית :
הקלק כאן


להסרה מרשימת התפוצה לחצו על המעטפה
דיוור זה הינו ערוץ שיווקי לגיטימי וחוקי , במידה והפרענו , סליחה